środa, 26 października 2011

Drewniana szkatułka, czyli prezent urodzinowy dla mojej młodszej siostry

Dzisiaj chciałem Wam opowiedzieć jak powstała moja pierwsza szkatułka na biżuterię. Nigdy nie myślałem, że coś takiego zrobię, ale jak widać moja wyobraźnia nie zna granic. Zaczynam od początku. Zbliżały się 26. urodziny mojej młodszej siostry (która i tak jest starsza ode mnie, ale młodsza od tej starszej (mam nadzieję, że rozumiecie:P) i jak zwykle nie miałem pomysłu na prezent dla niej. Zacząłem obserwować i kiedyś zauważyłem, że ona ma baaardzo dużo kolczyków. Naprawdę dużo. Trzyma je sobie gdzieś w szufladzie i raz w tygodniu wyjmuje, by się rozprostowały :) serio! Tak to właśnie wygląda :)
Dzięki temu wpadłem na genialny pomysł. Postanowiłem zrobić szkatułkę na kolczyki. Tylko jak? Wbrew pozorom nie było tak trudno. Na własnym podwórku znalazłem kawałek drewna, o takiego:
Przepraszam za jakość fotki, ale zdjęcie robione było komórką ;) Pobiegłem do sklepu i kupiłem odpowiedni sprzęt: piłę, klej polimerowy i szpachlówkę akrylową. W garażu taty zorganizowałem mały blat i tam zająłem się tworzeniem, hehe :) Z dużego kawałka powstała baza, natomiast z mniejszych szufladki. Następny etap prac widać poniżej.


Nadszedł czas na malowanie. Moja ulubiona farba lakiero bejca firmy Dulux, kolor brąz. Następnie użyłem papieru ściernego, aby uzyskać efekt postarzenia. Podebrałem mamie Pronto, starłem kurz i pokryłem pastą do butów, żeby szkatułka nabrała połysku (niestety nie miałem wosku pszczelego, a efekt ten sam :P) No i jak Wam się podoba mój kolejny drewniany produkt?



Siostra była bardzo zadowolona z prezentu. A dowodem tego było to, że się popłakała :) A specjalnie dla niej - jej ulubiony rockowy kawałek. Guns'nRoses 'Don't Cry'

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...