wtorek, 18 października 2011

Anioł w 3D, czyli pierwsze podrygi z rzeźbą przestrzenną

A oto moja pierwsza rzeźba w formie przestrzennej. Anioł powstał w Miejsko-Gminnym Ośrodku Kultury w Prabutach (moje rodzinne miasto), gdzie jeszcze niedawno chodziłem na zajęcia z rzeźby. Tam dostałem kawałek lipy i trzeba było coś z niej zrobić :) No i jak się podoba?

Tradycji musi stać się zadość... Znalazłem kawałek, który świetnie nadaje się do tego wpisu. Jeden z moich ulubionych oczywiście. Airbourne 'Dirty Angel'

6 komentarzy:

  1. Fajny blog :) rozwijaj swój talent :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Boluś! Jesteś zajebiaszczy w tym co robisz. Wstaw ten kuferek który miałeś wiesz dal kogo ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy 1 - Dziękuję bardzo
    Anonimowy 2 - Jeden z kuferków będzie wstawiony dzisiaj :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No mam nadzieje bo sa zajebiste;)

    Wujek Wojtek hehehhe

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem zachwycona!

    Dbaj o swoj talent, ucz sie i idź na ASP, a będziesz niebawem sławny.

    Pozdrawim serdecznie i trzymam kciuki

    koleżanka Twojej siostry (gratka.pl)

    bea

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej, dziękuję bardzo za tak miłe słowa :) pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...