poniedziałek, 28 listopada 2011

Być jak mistrz...

Dzisiaj znów czas na płaskorzeźbę. Mój nauczyciel Piotr zrobił coś naprawdę wspaniałego. Ja oczywiście chciałbym mu dorównać i postanowiłem zrobić coś podobnego. Oto płaskorzeźba mojego nauczyciela:
Prawda, że piękna? Mojej chyba też nie będzie niczego brakowało, gdy w końcu ją skończę :) Niektóre z moich drewnianych dzieł być może pojawią się na wystawie w świetlicy w Rakowcu. Jak uważacie, co powinienem wybrać do pokazania? Może coś takiego:


Jak widać na zdjęciach żołnierz po lewej stronie to próba odwzorowania płaskorzeźby mojego nauczyciela, pewnie jesteście ciekawi skąd pomysł na tego drugiego? Za wzór posłużyła mi okładka filmu "Rambo" :) Wszędzie można szukać natchnienia :) A teraz naprawdę muszę wziąć się do roboty - zamówienia czekają :)
A kawałek na dziś to piosenka zespołu Disturbed, zaszalałem, a co!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...