czwartek, 3 listopada 2011

Ramka dla Babci, czyli co można zrobić z jabłonki

Dziś kolejna rzecz zrobiona z podwórkowego drzewa. Tym razem tego dziadkowego. Dziadek pozbywał się jabłonki, nie wiem czy mu przeszkadzała, czy chciał przywieźć mojej mamie do spalenia. Najważniejsze jest to, że nie pozwoliłem na zniszczenie. Tylko co tu zrobić? Z pomocą przychodzi babcia, która zgłasza zapotrzebowanie na moje zdjęcie. Myślę sobie "będzie ramka", z moim zdjęciem oczywiście. Zobaczcie, co mi z tego wyszło.


Oczywiście, nie byłbym sobą, gdybym nie pomalował ramki moją ulubioną farbą :) Także małe malowanko i ramka dla babci gotowa. Kto by pomyślał, że z rzeczy pozornie niepotrzebnej zrobiłem coś potrzebnego :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...